Головна › Послуги компанії › Маркетингові комунікації підприємства
Маркетингові комунікації підприємства
Ефективна взаємодія зі споживачем — ключовий фактор успішної діяльності підприємства. Метою маркетингових комунікацій є проінформувати споживача про свої продукти або послуги, довести їх переваги перед продукцією конкурентів, спонукати до здійснення покупки або замовлення послуги. Одним з найефективніших видів маркетингових комунікацій є рекламна діяльність підприємства. У цій сфері ми можемо вам запропонувати:
- розробку стратегії і творчої концепції рекламної кампанії
- створення поліграфічної рекламної та іміджевої продукції
- мультимедіа-проекти

Реклама
Правильно поставлена мета — основа успіху
Метою рекламної кампанії є правдиве, ясне і переконливе донесення інформації про продукти, послуги або умови продажу до споживача. При цьому необхідно враховувати попередній досвід користувачів товару і особливості сприйняття повідомлень цільовою аудиторією. Тому необхідна розробка рекламної стратегії, яка базується на аналізі ринку, цільової аудиторії, каналів продажу, знанні особливостей психологічного сприйняття рекламного повідомлення.
Без креативного рішення — нікуди!
Найефективніша реклама — та, яка добре запам'ятовується. Найбільш вражаючий образ зазвичай створюється за рахунок спонтанної зв'язку між раніше не пов'язаними між собою ідеями та подіями. При цьому він повинен бути простим, зрозумілим і відображати переваги та ключові аспекти, що просувається бренду. Креативна ідея - єдиний спосіб вирішення такої багатопланової завдання.
Поліграфія
P.O.S. — реклама в місцях продажів
За статистикою, 80-90% приймають рішення про покупку товарів повсякденного попиту, перебуваючи безпосередньо в магазині. Щоб вплинути на їх вибір, на торгових площах розміщують так звані P.O.S. матеріали (Point of Sales - місце продажу). Це стікери на вхідних дверях, рекламні плакати, підлоги графіка, підвісні конструкції, макети упаковки, коробочки для чеків і цілий ряд подібних матеріалів. Грамотне розміщення P.O.S. матеріалів мотивує покупця зробити покупку тут і зараз, створює довіру до бренду і підтримує імідж компанії.
Зовнішня реклама — ефективний нагадування про бренд
Зовнішня реклама використовується в громадських місцях. До неї відносяться рекламні постери, рекламні тумби, щити, кінетичні установки, різні надувні предмети, розмальовані стіни і інші види рекламної продукції, покликані як поступово формувати імідж бренду в очах споживача, нагадувати про його існування, так і мотивувати негайне здійснення покупки. У розробці, звертає на себе увагу оригінальністю дизайну, колірного і смислового рішення, цей вид реклами дуже ефективний.
Інші види друкованої продукції
Календарі, буклети, проспекти, листівки, інші види поліграфічної продукції необхідні в здійсненні як рекламних, так і маркетингових комунікацій в цілому. Створення друкованих матеріалів, які будуть довгий час нагадувати про фірму або про бренд, підвищує лояльність споживачів і партнерів, зміцнює імідж компанії.
Мультимедіа
Рекламні ролики — захоплюючий сюжет про бренд
Рекламний ролик надає безмежні можливості інформування споживача про бренд - відео- і звукоряд, динамічний сюжет, асоціативний ряд образів. Рекламний ролик на телебаченні чи радіо - один з найбільш ефективних і запам'ятовуються видів реклами. Ми готові розробити для вас сценарій, виконати розкадрування рекламних роликів, скласти текст для відео- та аудіоролики.